Oglašavanje na internetu

U vrijeme tehnologije i sve bržeg i jačeg uticaja interneta, vrijeme je da i poduzetnici, obrtnici, pojedinci budu u korak sa vremenom.

Svjesni smo da se sva naša komunikacija svodi na odvijanje putem mobitela, mailova, video poziva i online konferencija. Ne samo da nam tehnologija i internet olakšava komunikaciju, nego olakšava i ubrzava pronalazak novih klijenata i kupaca uz online oglašavanje proizvoda i usluga . Da bi privukli što veći broj novih klijenata i kupaca, potrebno je da znamo na koje sve načine možemo vršiti naše oglašavanje.

– Web stranica – kreiranje web stranice na kojoj ćemo predstaviti našim budućim klijentima koji su to proizvodi i usluge koje nudimo sa galerijom slika ili uz video prezentaciju, kratke informacije o tome ko smo mi i upute kako nas kontaktirati. Prednost stvara isticanje osvojenih nagrada i certifikata kako bi potencijalni klijenti znali zašto ste baš vi bolji izbor od vaše konkurencije. Da bi Vaša stranica bila dobra, prepustite je profesionalnim firmama da urade ali im dajte sugestije kako želite da Vaša stranica izgleda i šta snjom želite postići.

– E-mail – na svojoj web stranici možete napraviti registarsku formu ili formu za prikupljanje podataka kako bi ste svojim klijentima slali vaše sedmične ili mjesečne ponude, kataloge ili ih obavijestili o novitetima. Osim toga, e-mail se može koristiti i kao metoda slanja poziva za uspostavljanje poslovne saradnje, slanja ponuda i newslettera.

– Društvene mreže – Osim što možete iskoristit društvene mreže kao Facebook, Instagram, Linkedin kako bi ste napravili poslovne profile gdje ćete predstaviti svoje usluge i proizvode, možete iskoristiti i dodatne pogodnosti koje Vam ove mreže pružaju kao što je reklamiranje Vašeg profila odnosno stranice Vašeg preduzeća/obrta. Reklame koje Facebook i Instagram ne koštaju mnogo, te sami možete odrediti budžet i trajanje reklame, kao i geografsku regiju te populaciju kojoj želite da se Vaša reklama prikazuje.

– Google advert – reklame na google pretraživaču su sve češće. Vi plaćate Google da se vaša web stranica nađe na prvoj stranici pretraživača prilikom pretrage nekih od ključnih riječi od strane korisnika. Osim toga, Google omogućava da se Vaša reklama nađe i na drugim web stranicama (internet portali, forumi, blogovi, stranice drugih preduzeća ili pojedinaca).

– Blog – pojedinci koje nude određene usluge, savjetovanja ili proizvode a nemaju registrovan obrt ili preduzeće mogu kreirati blog gdje će uz ažurnost i kreiranjem zanimljivih sadržaja, veoma brzo i lahko privući klijente.

 Youtube – objavljivanje video sadražaja, uputstava, reklama, tutoriala i drugih oblika video prezentacije Vašeg biznisa i usluga jeste jedan od čestih načina privlačenja pažnje korisnika. Osim toga, također možete platiti Youtube da se vaša reklama pojavi na početku nekih videa koje korisnici u Vašoj državi često otvaraju kao što je muzičkih spotova ili kratkih isječaka iz filmova.

Možda Vam se još svidi....

Popularne objave