Kratke preporuke kako da unaprijedite svoju prodaju

Bavite se proizvodnjom, trgovinom ili pružanjem usluga i želite poboljšati svoju prodaju, odnosno poslovanje. Mi vam donosimo kratke upute ili preporuke kako to da to i ostvarite.

Prvi i najbitniji korak jeste da morate znati jednu stvar “bez obzira koliko god da nešto dobro radite ili proizvodite, ako ne znate to prodati onda ništa drugo nije važno”.

Prodaja je bit biznisa, bez nje sve ostalo propada. Pronalaženjem odgovarajuće strategije koje poboljšava Vašu prodaju je glavni je ključ uspjeha.

Mi Vam preporučujemo sljedeće strategije: 

  • Uspostavljanje kontakta– prvi kontakt sa kupcima je veoma bitan. Bilo da se radi o ličnim kontaktu ili kontaktu putem telefona ili e-maila, prvi utisak je veoma bitan. Ako se odlučite da lično posjetite svoje kupce ili buduće kupce bitno je da budete prvenstveno dobro pripremljeni, a zatim i da Vaš izgled bude primjeran. Ako prodajete određene proizvode naučite sve o njima, pripremite prezentaciju ili katalog, obezbijedite uzorke. Budite spremni da imate sve odgovore na postavljena pitanja, a na ona pitanja na koje ne znate odgovor obavezno recite da ćete im isti javiti putem e-maila ili telefonskog poziva, ali ni slučajno nemojte reći da ne znate odgovor na pitanje. Ako prodajete uslugu, morate istaći sve prednosti zašto baš Vas treba da izaberu. Isti pristup koristite i kada uspostavljate kontakt putem telefona ili e-maila.
  • Ljudi kupuju vrijednost a ne proizvod ili uslugu– ovo uvijek morate imati na umu kada prodajete. Svojim kupcima trebate istaći šta sve dobivaju kupovinom Vaših proizvoda ili korištenjem Vaših usluga, jer je njima ipak najbitnija činjenica šta tačno dobivaju za svoj novac.
  • Odredite cijene Vaših proizvoda i usluga– kada nastupate prvi put na tržištu ili uvodite nove proizvode i usluge u ponudu veoma je bitno da istražite Vašu konkurenciju i cijene sa kojima oni nastupaju na tržiš Ovo je veoma škakljiva situacija, jer se može desiti da ako postavite nižu cijenu od konkurencije, kupci ipak nastave kupovati od njih jer nisu sigurni kakav kvalitet dobivaju za nižu cijenu. Ako postavite veću cijenu od konkurencije, onda se može desiti da odbijate kupce lošije kupovne moći, ili jednostvano kucpi ne žele da izdavaju više za proizvod koji mogu kupiti za manje novca a koji im je poznat od ranije. Za početak postavite cijene u skaldu sa Vašom konkurencijom, a kada privučete kupce onda možete da cijene korigujete u zavisnosti od Vaših ciljeva koje želite ostvariti. Kada dobijete odgovore na postavljena pitanja, lakše ćete fokusirati svoju prodaju prema ciljanim kupcima i istu prilagoditi.


        – Da li su Vaši proizvodi namijenjeni fizičkim ili pravnim licima?

        – Da li je Vaša ciljana grupa muškarci ili žene, ili obje grupe?

        – Koja je starosna dob kupaca?

        – Koliko novca Vaši kupci imaju?

  • Koristite prednosti interneta i društvenih mreža – danas je internet postao nezamjenjiva stvar. Da bi povećali svoju prodaju koristite sve moguće prednosti interneta, od e-maila, kreiranja vlastite web stranice, korištenjem društvenih mreža, korištenjem Google businesa, internet reklama u vidu banera i postavljanja Vaših kataloga proizvoda. Osim što na ovaj način dolazite do velikog broja, bitno je istaći činjenicu da reklamiranje i prodaja putem interneta je dosta jeftinija od ostalih vidova kanala prodaje.
  • Isprobajte metodu 100-tinu poziva– kada počinjete sa prodajom probajte u što kraćem vremenskom roku obaviti 100 poziva prema potencijalnim kupcima. Kada se 10% od njih odluči za Vaš proizvod i uslugu, imate ćete više entuzijazma za obavljanje dodatnih poziva i ostvarivanja novih kontakata. 
  • Ponudite gratis proizvod ili uslugu– ovo je jedan od veoma učinkovitih načina podsticanja prodaje. Kada kupcima ponudite gratis proizvod uz kupovinu određenog proizvoda ili prateću uslugu, više ih privlačite da obave kupovinu baš kod Vas.   
  • Pravite akcije– pravljenjem mjesečnih akcija privlačite kupce da stvaraju naviku da kupuju kod Vas. Oni će posjećivati Vaše web stranice ili radnje radi potrage za proizvodima na akciji. Ako se bavite pružanjem usluga, onda možete jednom mjesečno određenu uslugu staviti na akciju i promovisat je. Kada određeni klijent bude koristio Vaše usluge koje su na akciji, budite sigurni da će ako dobiju ono što traže, tu istu uslugu tražiti od Vas i po punoj cijeni.

Možda Vam se još svidi....

Popularne objave